Ga naar de hoofdinhoud

Afvalbakken gemeente en bij bushaltes de lijn !!!

Van "#IchtegemInspireert (2020 - 2025)"

Ga naar het project

Ik ga regelmatig stappen en wat de laatste tijd erg opvalt is dat ik personen hun huishoudafval zie deponeren in de gemeentelijke straat vuilnisbakken en deze aan de haltes van de lijn, men rijdt met de fiets naar verschillende afvalbakken met kleine hoeveelheden huishoudelijk afval. Wat nog een punt is waar ik me aan erger, vuilzakken 2 tot 3 dagen voor ophaling al op het voetpad.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien